بهترین پودر چاقی + 10 نکته برای افزایش وزن

پودر چاقی

چه از نظر بالینی دچار کمبود وزن باشید و چه اینکه برای ساختن عضلات خود به افزایش وزن نیاز داشته باشید ، اصول اصلی برای چاقی یکسان است و باید برای رسیدن به اهداف خود از بهترین و با کیفیت ترین پودر چاقی و مکمل ها استفاده کنید

در این مقاله علاوه بر معرفی روشهای سالم و طبیعی برای افزایش وزن، بهترین پودر چاقی که بیشترین فروش در بین سایر محصولات را به خود اختصاص داده است را به شما معرفی خواهیم کرد.

حدود دو سوم افراد درجهان دارای اضافه وزن یا چاقی هستند. با این حال ، کم نیستند افرادی که با مشکل کمبود وزن مواجهند و در به در بدنبال حل این مشکل هستند.

علاوه بر این افراد ، حتی بسیاری از کسانی که از نظر بالینی دچار کمبود وزن نیستند ، برای رسیدن به بدنی عضلانی بدنبال پودر چاقی و افزایش وزن هستند.

نمیتوان گفت جای نگرانی نیست ، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاقی برای سلامتی شما مضر باشد.

این مقاله یک استراتژی ساده برای افزایش وزن سریع با یک روش سالم بیان می کند، همچنین در ادامه بهترین پودر چاقی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

افزایش وزن با پودر چاقی
افزایش وزن با پودر چاقی

پودر چاقی چگونه باعث افزایش وزن سالم میشود

اگر می خواهید چاق شوید ، مهم است که این کار را درست انجام دهید .

استفاده از نوشابه و دونات ممکن است به شما در افزایش وزن کمک کند ، اما همزمان می تواند سلامتی شما را از بین ببرد.

اگر کمبود وزن دارید و می خواهید به جای مقدار زیادی چربی ناسالم انباشته شده در شکم ، مقدار متعادل توده عضلانی و چربی زیر پوستی بدست آورید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعداد زیادی از افراد که به ظاهر وزن طبیعی دارند در باطن مبتلا به دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و سایر مشکلات سلامتی هستند که اغلب با چاقی همراه است.

بنابراین ، خوردن غذاهای ارگانیک و داشتن یک سبک زندگی سالم کاملاً ضروری است .

در بخش های بعدی چندین روش موثر برای افزایش سریع وزن ، بدون اینکه سلامتی شما همزمان خراب شود ، بررسی شده است.

پر فروش ترین محصول در بین محصولات چاقی سالم و طبیعی

محصولی که در این بخش میخواهم به شما معرفی کنم از قدیم الایام با یرانی ها همراه و هم گام بوده است و گذشتگان ما برای افزایش نیرو و داشتن عمری طولانی به این محصول پناه می برده اند.

جوانه گندم از دیرباز به عنوان اکسیر جوانی شناخته میشده است. هم بلحاظ تنظیم کردن وزن و هم به لحاظ انرژی فراوانی که نصیب مصرف کننده این محصول میشود.

امروزه نوع جدیدی از این محصول در بازار وجود دارد و آن پودر جوانه گندم است. این محصول جزو پر فروش ترین محصولات چاقی بازار است که هیچ گونه عوارض و ضرری متوجه مصرف کننده آن نمیکند.

محصول سالم و طبیعی
محصول سالم و طبیعی

شما نیز از طریق کادر زیر میتوانید با خرید این محصول پر طرفدار با خیال راحت به لاغری خود پایان ببخشید.

بهترین و مهمترین مزیت این محصول، تاثیر پودر جوانه گندم برای چاقی صورت است. بطوزیکه در طول حداکثر 10 روز اول، چاقی و پر شدن صورت شما کاملا مشخص و مشهود خواهد بود.

لاغری چه مشکلاتی برای بدن ایجاد میکند؟

در حال حاضر چاقی یکی از بزرگترین مشکلات بهداشتی در جهان است.

با این حال ، کمبود وزن ممکن است به همان اندازه برای سلامتی شما مضر باشد. طبق یک مطالعه ، کمبود وزن باعث افزایش 140 درصدی خطر مرگ زودرس در مردان و باعث افزایش 100 درصدی این خطر در زنان میشود.

در مقابل ، چاقی با 50٪ افزایش خطر مرگ زودرس همراه است ، که نشان می دهد کمبود وزن ممکن است برای سلامتی شما حتی بدتر و خطرناک تر از چاقی باشد.

لاغری همچنین می تواند عملکرد ایمنی بدن شما را مختل کند ، خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد ، منجر به پوکی استخوان و شکستگی شود و مشکلات باروری در شما ایجاد کند.

علاوه بر این ، افرادی که دارای وزن کم هستند بسیار بیشتر دچار سارکوپنی (از بین رفتن عضلات هنگام بالا رفتن سن) می شوند و ممکن است بیشتر در معرض خطر زوال عقل باشند.

خلاصه

لاغری می تواند به اندازه چاقی ناسالم باشد – اگر نگوییم بیشتر. افرادی که کمبود وزن دارند در معرض پوکی استخوان ، عفونت ، مشکلات باروری و مرگ زودرس قرار دارند.

کارهایی که همزمان با مصرف پودر چاقی باید انجام دهید

مصرف مکمل ها به تنهایی نمیتواند باعث افزایش وزن شما شود و حتما باید در کنار استفاده از انواع مکمل ها سایر اصول را نیز رعایت کنید.

در ادامه چند روش برای سرعت بخشیدن به روند افزایش وزن را برایتان مثال زده ایم.

کالری بیشتری از میزان سوختن بدن خود بخورید

مهمترین کاری که می توانید برای افزایش وزن انجام دهید ایجاد کالری مازاد است ، به این معنی که کالری بیشتری از میزان نیاز بدن دریافت کنید.

با استفاده از این ماشین حساب کالری می توانید میزان کالری مورد نیاز خود را تعیین کنید .

البته افرادی که اضافه وزن دارند میتوانند همزمان از این ابزار برای رسیدن به یک تغذیه مناسب برای کاهش وزن و چربی سوزی هم استفاده کنند.

اگر می خواهید به آرامی و به طور مداوم وزن اضافه کنید ، طبق ماشین حساب 300-500 کالری بیشتر از آنچه که هر روز می سوزانید ، هدف بگیرید.

اگر می خواهید سریع وزن اضافه کنید ، حدود 700-1000 کالری بالاتر از سطح مصرف خود را در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که ماشین حساب کالری فقط تخمین می زند. نیاز شما ممکن است چند صد کالری در روز نسبت به آنچه که نمایش داده میشود تفاوت داشته باشد.

لازم نیست تا آخر عمر کالری مصرف شده و دریافت شده ی بدن خود را حساب کنید ، اما این ماشین حساب کمک می کند تا طی چند روز یا هفته های اول میزان کالری مازاد خود را محاسبه کنید.

ورزش و افزایش وزن با پودر چاقی
ورزش و افزایش وزن با پودر چاقی

خوراکی و پودر چاقی حاوی مقدار زیادی پروتئین بخورید

تنها ماده مغذی مهم برای افزایش وزن سالم پروتئین است. به همین دلیل پودر چاقی مورد استفاده شما باید حاوی مقدار زیادی پروتئین باشد.

عضله های بدن از پروتئین ساخته شده است و بدون آن بیشتر کالری های اضافی ممکن است در نهایت تبدیل به چربی بدن بشوند.

مطالعات نشان می دهد که در طی دوره های بیش از حد تغذیه ، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث می شود بسیاری از کالری های اضافی به عضله تبدیل شوند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که پروتئین یک شمشیر دو لبه است. همچنین بسیار سیرکننده است ، که ممکن است گرسنگی و اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و دریافت کالری کافی را سخت تر کند.

اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید ، به دنبال 0.7-1 گرم پروتئین در هر پوند از وزن بدن باشید (1.5-2.2 گرم پروتئین در هر کیلوگرم). اگر میزان کالری دریافتی شما بسیار زیاد باشد ، حتی می توانید از این مقدار بالاتر بروید.

غذاهای حاوی پروتئین بالا شامل گوشت ، ماهی ، تخم مرغ ، بسیاری از محصولات لبنی ، حبوبات ، انواع آجیل و غیره است. اگر برای دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی خود تلاش می کنید ، مکمل های پروتئینی مانند پروتئین آب پنیر و پودر جوانه گندم نیز می توانند مفید باشند.

خلاصه

پروتئین اجزای سازنده ی عضلات شما را تشکیل می دهد. خوردن پودر چاقی حاوی پروتئین کافی برای افزایش وزن عضلات لازم است.

10 نکته دیگر برای افزایش وزن

افزایش کالری دریافتی ، همراه کردن آن با تمرینات قدرتی سنگین و استفاده از انواع پودر چاقی و مکمل های سالم ، سه عامل مهم برای افزایش وزن هستند.

مکمل چاقی
مکمل چاقی

چندین راهکار دیگر نیز برای افزایش سریع وزن وجود دارد که در اینجا 10 نکته دیگر برای افزایش وزن آورده شده است :

  1. قبل از غذا آب ننوشید. این کار می تواند معده شما را پر کرده و دریافت کالری کافی را دشوار کند.
  2. به دفعات زیاد غذا بخورید. در هر زمان که می توانید یک وعده یا میان وعده اضافی نوش جان کنید ، مانند قبل از خواب.
  3. نوشیدن شیر. نوشیدن شیر برای رفع تشنگی راهی ساده برای دریافت بیشتر پروتئین و کالری با کیفیت بالا است.
  4. شیک های افزایش وزن را امتحان کنید. اگر واقعاً برای چاقی و افزایش وزن تلاش می کنید ، می توانید شیک های افزایش وزن را امتحان کنید . اینها از نظر پروتئین ، کربوهیدرات و کالری بسیار غنی هستند.
  5. از ظروف بزرگتر برای غذا خوردن استفاده کنید. اگر می خواهید کالری بیشتری دریافت کنید قطعاً از بشقاب های بزرگ استفاده کنید ، زیرا بشقاب های کوچکتر باعث می شود افراد به طور خودکار کمتر غذا بخورند.
  6. هنگام دم کردن قهوه به قهوه ی خود خامه اضافه کنید. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری بیشتر است.
  7. کراتین مصرف کنید، کراتین می تواند به شما کمک کند تا چند کیلو به وزن عضلات خود را اضافه کنید.
  8. خواب با کیفیت داشته باشید. خواب مناسب برای رشد عضلات بسیار مهم است.
  9. ابتدا پروتئین و آخرین سبزیجات بخورید. اگر مخلوطی از غذاها در بشقاب خود دارید ، ابتدا غذاهای کم کالری و پروتئین بخورید. سبزیجات را آخر بخورید.
  10. سیگار نکشید وزن افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری است و ترک سیگار اغلب منجر به افزایش وزن می شود.
  11. از پودر چاقی سالم و تاثیرگذار استفاده کنید. انتخاب و ترکیب کردن انواع محصولات سالم میتواند یک مکمل افزایش وزن ایده آل در اختیارتان قرار دهد.
  12. پودر جوانه گندم برای چاقی میتواند یک انتخاب درست و هوشمندانه باشد. از این محصول حتما برای افزایش وزن بهره ببرید.

پودر جوانه گندم به دلیل دارا بودن مواد مغذی فراوان میتواند برای افزایش وزن و چاقی بسیار تاثیرگذار باشد.

ویتامین های موجود در این محصول سریعا روی چاقی صورت تاثیر گذاشته و شما را چاق تر نشان میدهند.

این محصول جزو سنتی ترین مکمل های موجود در ورزش بدنسازی نیز میباشد. بطوریکه اغلب قهرمانان مصرف آنرا توصیه میکنند.

تغذیه مناسب برای چاقی صورت بسیار مهم است.

شما عزیزان میتوانید با خرید و مصرف پودر جوانه گندم از فروشگاه مفیدان بصورت تضمینی افزایش وزن را تجربه کنید.

رمز موفقیت در افزایش وزن با بهترین پودر چاقی سالم

افزایش وزن برای برخی از افراد بسیار دشوار است.

دلیل این امر این است که بدن شما در جایی که از نظر وزنی احساس راحتی می کند ثابت میشود.

با تماشای ویدئوی زیر میتوانید تا حد زیادی در مورد چاقی و افزایش وزن اطلاعات کسب کنید.

چه بخواهید زیر نقطه وزنی خود بروید (لاغر شوید) و چه بیش از آن (افزایش وزن) ، بدن شما با تنظیم سطح گرسنگی و میزان متابولیسم در برابر تغییرات مقاومت می کند.

وقتی کالری بیشتری می خورید و وزن اضافه می کنید ، بدن شما می تواند با کاهش اشتها و تقویت متابولیسم بدن در برابر این تغییرات واکنش نشان دهد.

این امر تا حد زیادی توسط مغز و همچنین هورمون های تنظیم کننده وزن مانند لپتین اعمال میشود و کار شما را سخت تر میکند. است .

بنابراین باید سطح دشواری خاصی را انتظار داشته باشید. در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد خود را مجبور به خوردن غذا کنید علی رغم اینکه احساس سیر بودن دارید.

در آخر باید بدانید که تغییر وزن یک ماراتن است ، نه یک دو ی سرعت. ممکن است این زمان کمی طولانی شود و اگر می خواهید در طولانی مدت موفق شوید ، باید در مصرف غذاها و پودر چاقی حاوی پروتئین ثابت قدم باشید.

کلیدواژه : چاقی صورتمکمل ها
مسعود خرّمی
دیدگاه کاربران
14 دیدگاه
  • بهاره 7 خرداد 1402 / 12:09 ق.ظ
    0 0

    با شیرم میشه خورد

  • بهاره 2 خرداد 1402 / 1:33 ب.ظ
    1 0

    سفارشم کی بدستم مرسه

    • مسعود خرّمی 3 خرداد 1402 / 5:38 ب.ظ
      1 0

      سلام و عرض ادب. لطفا شماره سفارشتون رو ثبت کنید

  • ... 9 اسفند 1401 / 10:37 ب.ظ
    1 0

    سلام من 5سال پیش عمل سفرا داشتم ب علت علت پریدن شن ریزه ها در کبد و مجاری کبد پاره شد و کبدم آب الان بهتر شده و آب میاره و آب نمی آره اما کبدم چربه می تونم از این محصول استفاده کنم صورتم خیلی لاغره وزنم 53

    • مسعود خرّمی 12 اسفند 1401 / 7:41 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. در صورتیکه کبدتون چربه حتما قبل از استفاده از همچین محصولی با پزشک متخصص مشورت کنید تا خدای نکرده براتون مشکلی پیش نیاد

  • Del 6 بهمن 1401 / 8:39 ب.ظ
    0 0

    سلام
    این پودر چطور باید مصرف بشه؟!

    • مسعود خرّمی 8 بهمن 1401 / 12:08 ق.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. بهترین روش مصرف پودر جوانه گندم به این شکله که یک قاشق غذاخوری از این محصول رو با یک پیاله ماست پرچرب مخلوط کنید و میل کنید. ولی با آب هم میتونید مصرف کنید

  • فردوسی 22 آذر 1401 / 12:10 ق.ظ
    0 0

    من مشکل معده دارم میتونم از پودر چاقی استفاده کنم ؟

  • عاطفه میرزایی 13 مرداد 1401 / 8:12 ب.ظ
    0 0

    من حدودا 10 کیلو کمبود وزن دارم و از طرفی نمیخوام بخاطر افزایش وزن و چاق شدن به خودم آسیب بزنم. این پودر چاقی به چه صورت اثر میذاره و چجوری باید تهیه اش کنم.

    • مسعود خرّمی 13 مرداد 1401 / 9:06 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. این پودر در واقع همون پودر جوانه گندم خالص و اصله که بدون هیچ گونه افزودنی برای مشتری ها ارسال میشه. پودر جوانه گندم به جز در مواردی که فرد به گلوتن حساسیت داشته باشه عوارض دیگری نداره و میتونید با خیال راحت استفاده کنید.

  • زینب 27 خرداد 1401 / 4:12 ب.ظ
    0 0

    لطفا من رو راهنمایی کنید که چطور محصول شما رو خرید کنم و استفاده کنم و اینکه چه مقدار برای دو ماه کافیه

    • مسعود خرّمی 27 خرداد 1401 / 4:32 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. روی دگمه خرید پودر جوانه گندم کلیک کنید تا وارد بخش فروش محصولات چاقی بشین. برای یک دوره 2 کیلو خرید بکنید کافیه

  • سیاوش راسخی 27 خرداد 1401 / 4:10 ب.ظ
    0 0

    این پودر چاقی که شما دارین چن روزه جواب میده و چقدر میشه باهاش چاق شد؟ من یه محصول بدون عوارض میخوام

    • مسعود خرّمی 27 خرداد 1401 / 4:31 ب.ظ
      0 0

      اینکه چند روزه جواب میده رو نه من و نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه جواب بده چون به سیستم بدن شما ربط داره و باید کامل بررسی بشین. ولی از اونجاییکه محصولات ما دارای ویتامین بالایی هستن و اولین تاثیر رو روی صورت میزارن میتونین مطمئن باشین که توی کوتاه مدت از افراد دور و برتون بازخورد میگیرین و همه بهتون از چاقی صورتتون میگن. در مرحله بعدی بدنتون چاق میشه و به هدفتون میرسین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *