ساخت مکمل بدنسازی و چاقی 100% طبیعی

ساخت مکمل خانگی

مکمل بدنسازی و چاقی خانگی برای ورزشکاران و افرادی که به ورزش بدنسازی مشغولند یک ضرورت است و ما در این مطلب روش ساخت یک نوع مکمل بدنسازی برای افزایش قدرت عضلات را به شما آموزش خواهیم داد.

به طور کلی ، افزایش وزن فقط درصورتی توصیه می شود که به اندازه کافی غذا بخورید و استراحت کافی داشته باشید.

مکمل های افزایش وزن مکملهایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند تا به شما کمک کنند کالری و پروتئین بیشتری دریافت کنید. آنها معمولاً توسط افرادی که برای بدست آوردن عضله و یا حجم تلاش می کنند مورد استفاده قرار می گیرند.

باید این موضوع را در نظر بگیریم که برخی از افراد حتی در هنگام مصرف مقادیر زیادی کالری و بالا بردن وزنه ها ، بدنشان به سختی به مرحله ی عضله سازی وارد میشود.

ساخت مکمل چاقی خانگی

کسانی که بدنبال استفاده از یک مکمل 100% طبیعی بجای استفاده از پودرهای تقلبی و پر ضرر موجود در بازار هستند میتوانند از پودر جوانه گندم به عنوان یک مکمل بدنسازی و چاقی سرشار از پروتیین و کربوهیدراتهای مفید استفاده کنند.

این محصولات به دلیل طبیعی و گیاهی بودن اثرات سوء بر بدن شما نخواهند گذاشت به همین دلیل میتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید. ایم مکمل چاقی خانگی ترکیبی از چندین محصول سالم و تاثیرگذار است که با تهیه ی انها میتوانید در مدت زمان کوتاهی به افزایش وزن دست پیدا کنید.

توچه داشته باشید که در این راه هرگز دست به دامان مکمل های چاقی شیمیایی و دارویی نشوید چون مطمئن باشید این محصولات آسیب های جبران ناپذیری به بدن شما وارد خواهند کرد بطوریکه علاوه بر موقت بودن افزایش وزنتان دچار بیماری های اساسی دیگری نیز خواهید شد.

در زیر به شما آموزش میدهیم چگونه در خانه یک مکمل طبیعی و بدون عوارض بسازید.

مواد لازم برای تهیه مکمل بدنسازی و چاقی خانگی :

  1. پودر جوانه گندم 1 کیلو
  2. شیر خشک 1 بسته
  3. پودر کاکائو ۱۰۰ گرم
  4. شکر نیم کیلو ( اختیاری )
  5. پودر جوانه جو 1 کیلو

شما عزیزان میتوانید برای ساخت این مکمل بدنسازی و چاقی ۱۰۰% طبیعی و اثرگذار همه ی مواد لازم را با هم ترکیب کرده و استفاده کنید.

پهنگام ترکیب کردن مواد اولیه ، برای جلوگیری از گلوله گلوله شدن پودر، شیر خشک را در آخر اضافه کنید.

طریقه مصرف:

  • دو قاشق غذاخوری صبحها بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب
  • دو قاشق غذاخوری نیم ساعت قبل از تمرین
  • سه قاشق غذاخوری بلافاصله پس از تمرین

این مکمل بدنسازی و چاقی قوی، برای افرادیست که ورزش میکنند یا فعالیت بدنی سنگین دارند، در غیر این صورت از مصرف آن خودداری نمائید

برای نتیجه گرفتن هر چه بهتر روزی 3 نوبت و با آب فراوان، شیر یا یک پیاله ماست مصرف شود. ( در هر نوبت 1 قاشق غذاخوری سر پر )

مکمل بدنسازی و چاقی
مکمل بدنسازی و چاقی


توجه داشته باشید که در این راه زیاده روی نکرده و از مواد شیمیایی برای افزایش وزن استفاده نکنید.

چون چاقی و تغییرات قلبی متابولیکی مرتبط با آن در حال حاضر یک اپیدمی محسوب می شود. بنابراین ، درمان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ بنای چنین درمانی شامل تغییر در شیوه زندگی درمانی است. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق موارد شکست می خورند و یا کاهش وزن قابل توجهی فقط در کوتاه مدت به دلیل عدم رعایت آن حفظ می شود.

محبوبیت مکمل های غذایی برای مدیریت وزن افزایش یافته است و طیف گسترده ای از این محصولات بدون نسخه در دسترس هستند. با این حال ، شواهد علمی موجود برای توصیه استفاده بی خطر از آنها کافی نیست.

کلیدواژه : مکمل ها
مسعود خرّمی