ترفند های چاقی صورت با مصرف گردو

چاقی صورت

بدون شک لاغری صورت و افتاده بودن آن می تواند آزار دهنده باشد ، روش هایی که ما می خواهیم برای چاقی صورت با گردو در این مقاله بیان کنیم ، روشی طبیعی بود و بیشتر بر پایه و اساس طب سنتی می باشد، به هر حال استفاده از متدهای طب جدید مانند تزریق ژل هر چند نتیجه بخش است ولی می تواند عوارضی را در پی داشته باشد.

به هر حال برای چاق شدن صورت با طب سنتی نیاز است که سبک زندگی و برخی عادت های غذایی تغییر کنند،ما به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه سراغ متد های امروزی بروید ، روش های طب سنتی را امتحان کنید که چند نمونه از آنها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

ولی حتما به این نکته توجه داشته باشید که در کنار استفاده از این روش ها حتما ورزش روزانه و مستمر را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا نتیجه بخش و موثر باشد.

چاقی صورت با ماساژ دادن صورت

یکی از عواملی که باعث لاغری صورت می شود ضعف در خون رسانی و آبرسانی کافی برای گونه ها است، ماساژ صورت با انگشتان می تواند گردش خون را افزایش دهد ودر نتیجه باعث آبرسانی کافی به پوست خواهد شد.

ماساژ صحیح گونه ها به این صورت است که باید با نوک انگشتتان به حالت دورانی و متمایل به بالا به طور آرام فشار دهید بطوری که گونه ها سرخ شوند.این کار را روزانه به تعداد 10 بار انجام داده و سعی کنید گونه ونواحی اطراف بینی را ماساژ دهید.

استفاده از انواع روغن های گیاهی

روغن های گیاهی برای چاقی صورت و پرشدن و شفافیت پوست بسیار موثر می باشند، روغن ها خاصیت مرطوب کنندگی دارند و می توانند با نفوذ به بافت های پوستی باعث پر شدن و چاقی پوست شوند. از جمله روغن هایی که تاثیر زیادی روی چاقی پوست دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن بادام : دارای خاصیت نرم کنندگی است و شفافیت پوست را بالا می برد
  • روغن نارگیل : از پوست در مقابل اشعه های خطرناک جلوگیری میکند
  • روغن آووکادو : برای پر شدن پوست های خشک موثر است

چاقی صورت با گردو

مغز گردو شامل مواد مغذی مانند انواع انتی اکسیدان ها و ویتامین هایی مانند ویتامین B6 ، B12 ، A ،C ، k کلسیم و منیزیم می باشد و همچنین طبع گرم و خشک دارد و برای تقویت مو و شادابی پوست ضروری است. مغز گردو هم می تواند به صورت تنهایی یا با میوه یا خرما مصرف شود.

چاقی صورت
چاقی صورت

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به دلیل رژیم های لاغری یا به هر دلیلی با آن مواجه هستند لاغری صورت و گونه ها می باشد ترکیبات غذایی زیر همراه با گردو باعث درمان لاغری صورت می شود.

به این نکته هم باید توجه کرد که قیمت مغز گردو در سال 1400 نسبت به سال های قبل با تغییراتی موجه شده است. به همین دلیل خرید این محصول از فروشگاهی که دسترسی مستقیم به بازار آن دارد بسیار مهم است و میتواند یک خرید به صرفه را برایتان به همراه داشته باشد.

استفاده از ترکیب سیب و گردو برای چاقی صورت

سیب با داشتن ترکیباتی مثل الاستین و کلاژن از جمله موادی است که برای شادابی پوست مورد نیاز است. ابتدا می توانید سیب هارا خرد کرده و سپس همراه با مقداری مغز گردو در مخلوط کن ریخته و به همراه یک قاشق عسل آن را میل کنید و بعد از مدتی نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.

ترکیب روغن بادام و روغن گردو

روغن گردو و روغن بادام هردو برای چاقی پوست تاثیر خوبی دارند و می توانند با نفوذ به بافت های پوست صورت باعث چاقی عضلات صورت شوند، با مخلوط کردن روغن بادام و روغن گردو و مالیدن آن به صورت و ماساژ دادن صورت قبل از خواب می توانید اثرات آن را مشاهده کنید.

خواص گردو برای چاقی صورت
خواص گردو برای چاقی صورت

چاقی صورت با مصرف شیر خشک

به خاطر وجود بسیاری از ویتامین ها در شیر خسک و همچنین وجود بسیاری از مواد موثر در حجم کوچکی از محتویات آن در چاق کردن صورت فوق العاده تاثیر گذار است.

شما می توانید شیر خشک را هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک صورت استفاده کنید، شیر خشک را با شیر مخلوط کرده و در هر شبانه روز 3 وعده مصرف کنید. نحوه ساخت ماسک طبیعی هم به این صورت است که روغن زیتون را با شیر خشک مخلوط کرده و به صورت خود بمالید و اجازه دهید نیم ساعت در روی پوست بماند سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید و هر روز قبل از خواب این کار را انجام دهید تا بعد از مدتی نتایج آن را مشاهده کنید.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا شامل مواد موثر برای سلامت پوست مثل آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و C می باشد. به همین علت بسیاری از افراد معتقدند که مصرف آلوئه ورا، تاثیر جوانسازی برای صورت دارد. در یکی از پژوهش ها زنانی که به مدت 3 ماه، روزانه ۱ قاشق چای مربا خوری مصرف می کنند پوست شاداب تری نسبت به دیگران داشتند ا. مهم‌تر اینکه در نظر داشته باشید پوست برخی از افراد به آلوئه ورا حساسیت نشان می دهد و پوست‌شان را خراب می کند.

نوشیدن پیوسته آب

یکی دیگر از مواردی که احتمالا بسياري از مردم از کنار آن ساده می گذرند نوشیدن پیوسته آب در طول شبانه روز است. برخی از ما به خاطراینکه هرروز ۳یا۴ استکان چای می نوشیم فکر می کنیم می تواند جای آب را بگیرد و تاثیر شگفت انگیزی که نوشیدن آب روی شادابی پوست و چاقی صورت بگذارد را جبران کند.

نوشیدن آب به خصوص در وضعیتی که مشغول انجام تمرینات پرورش اندام و بدنسازی هستید بیش تر معنا تاثیر گذار است چون معمولاً آقایان و خانم هایی که تمرین های ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغري صورت مواجه می شوند و پس از مدتی احساس ميکنند که زيبايي قبلی صورت شان از بین رفته است. در صورتی که نوشیدن مقدار مناسب آب میتواند آب میان بافتی سلول های صورت را تأمين کرده و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و حجیم تر کردن عضلات آن کمک کند.

چاقی صورت با مصرف پودر جوانه گندم

برای افزایش وزن ، و همچنین چاقی صورت باید کالری بیشتری از آنچه که بدنتان میسوزاند مصرف کنید.

شاید با خودتان بگویید من غذای زیادی مصرف می کنم ولی چاق نمیشوم، ولی اصلا مهم نیست که فکر می کنید زیاد غذا می خورید. اگر میانگین کالری دریافتی شما از میزان سوزاندن کالری شما کمتر باشد ، شما وزن نخواهید گرفت.

یکی از بهترین و موثرترین روشها، استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت است. این محصول اولین تاثیرات خود را روی صورت نشان میدهد و این یعنی رسیدن به هدف.

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت
پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

مناسب ترین و سالم ترین راه دریافت پروتئین ، کربوهیدرات و انواع ویتامین ها استفاده از بهترین پودر چاقی یعنی جوانه گندم آسیاب شده است.
برای چاق شدن ، علی الخصوص چاقی صورت باید کالری مازاد ایجاد کنید.از ویتامین های موثر موجود در پودر جوانه گندم ویتامین های گروه B است که از زیرمجموعه های مختلف شکل گرفته است.

متداول ترین آنها عبارتند از: نیاسین ، تیامین و فولات. این ویتامین ها برای سوخت و ساز سلولی بسیار اهمیت دارند و به تبدیل مواد مغذی از کربوهیدرات ها ، لیپیدها و گلوکز به انرژی مصرفی سلول ها کمک می کنند.

آرد جوانه گندم مفیدان از مرغوبترین و تازه نرین گندم مراتع سهند برگرفته شده و با تهیه اصولی و بهداشتی خالص ترین و مرغوب ترین آرد را تولید می کند.

توصیه ی ما به شما عزیزان این است که برای چاقی صورت هرگز سراغ داروها و قرص های شیمایی نرفته و سعی کنید با تغییر در رژیم غذایی به این هدف مهم دست یابید. مخصوصا چاقی صورت با گردو و پودر جوانه گندم را حتما امتحان کنید تا از نتیجه شگفت زده شوید

پاکلی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *