قیمت گردو 1401 خرید مستقیم از مراغه

قیمت مغز گردو در سال 1401

قیمت گردو در سال 1401 به این دلیل مهم است که این خشکبار برای مصرف در صبحانه طرفداران زیادی دارد. برای شناخت این محصول باید بدانید که مغز گردو یکی از انواع خشکبار است که هم به صورت آجیل مصرف میشود و هم در تهیه غذا و شیرینی‌جات می‌توان از آن استفاده کرد.

این محصول انواع مختلفی دارد و حتی نوع وارداتی آن نیز در بازار موجود میباشد. به همین دلیل خرید مغز گردو نیاز به شناخت کافی از این محصول دارد و لازم است با انواع گردو و کیفیت های مختلف آن آشنا باشید تا بتوانید نوع مرغوب آن را برای تهیه خورشت فسنجان، شیرینی و مصرف به عنوان آجیل خریداری نمایید.

با توجه به انواع مغز گردو و گردو با پوست که در بازار وجود دارد، اغلب افراد بخصوص کسانی که تبحر کافی در شناخت گردو ندارند، این سوال را از خودشان می‌پرسند که گردو از کجا بخرم؟ چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، ما نکاتی را درباره ویژگی‌های مغز گردو با کیفیت و قیمت مغز گردو در سال 1401 با شما در میان خواهیم گذاشت و به شما خواهیم گفت که خرید مغز گردو به صرفه‌تر است یا بهتر است گردو را با پوست خریداری کنید.

top-view-walnuts-texture-horizontal
top-view-walnuts-texture-horizontal

قیمت مغز گردو در 1401

نا گفته نماند که قیمت مغز گردو در سال 1400 تقریبا ساکن و آرام بود ولی در روزهای پایانی سال، افزایش چشمگیری داشت بطوریکه مصرف کنندگان این محصول نگرانی خود را بالا رفتن قیمت آن ابراز کردند.

با اتمام سال و آغاز سال 1401 تجارت گردو و خرید خشکبار و آجیل با مشکلات فراوانی روبرو شده بود و کمبود این محصول در بازار باعث شد افزایش قیمت گردو در سال 1401 با سرعت و شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

از طرفی با جلوگیری از ورود گردوی خارجی و وارداتی، با کاهش عرضه این محصول در بازار های مبدا، دست دلال ها برای افزایش قیمت باز تر شده است.

اگر فروشگاه معتبری سراغ ندارید خودتان به تنهایی اقدام به خرید گردو نکنید.

منبع

قیمت دلار مهم است؟!!

در سال های قبل که دلار روند رو به رشدی داشت قیمت اقلام مصرفی نیز افزایش می یافتند و به همان نسبت افزایش قیمت را تجربه میکردند ولی در این روزها که بازار دلار روزهای نسبتا آرامی را سپری میکند افزایش قیمت مغز گردو میتواند به دلیل کاهش عرضه، سرمازدگی محصول و موارد دیگری بستگی داشته باشد.

در سال گذشته سرمای اول بهار از یک سو و گرمای بسیار زیاد هوا در تابستان از سوی دیگر باعث افت کیفیت گردوها شده بود و به همین دلیل مغز گردوی با کیفیت افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه کرد.

خرید گردو آنلاین

از فروشگاه اینترنتی مفیدان می توانید برای خرید اینترنتی گردو با پوست و یا بصورت مغز اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی مفیدان محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به دلیل این که گردو را مستقیم از کشاورز خریداری می کند.

برای خرید گردو دو راه پیش رو دارید، یکی خرید گردو با پوست که در فروشگاه اینترنتی مفیدان با پوست کاغذی موجود میباشد و دیگری خرید گردو بدون پوست و بصورت مغز شده.

بنابراین نمی توان به صورت دقیق گفت کدام نوع گردو برای خرید بهتر است. هر فردی با توجه به علایق و سلایق خود گردو را با پوست یا بدون پوست خریداری میکند.

مغز گردوی معمولی و قهوه ای
مغز گردوی معمولی و قهوه ای

با خرید از فروشگاه اینترنتی مفیدان شما این امکان را دارید که اگر از کیفیت محصولی که از پستچی دریافت میکنید راضی نباشید میتوانید 2 برابر مبلغی که پرداخت کرده اید را به عنوان خسارت دریافت کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی اخذ شده توسط فروشگاه نشان دهنده ی اعتبار و حسن نیت سایت مفیدان است.

قیمت گردو خارجی چقدر است؟

در برخی مواقع قیمت گردو ایرانی با خارجی تفاوت دارد. گاها ایرانی گران تر و گاها خارجی گران تر است. این موضوع بستگی به میزان واردات و همچنین میزان عرضه جنس ایرانی به بازار دارد.

گردوهای خارجی از کشورهای مختلفی وارد ایران میشوند، مانند :

  • آمریکا
  • بلغارستان
  • اوکراین
  • چین

کیفیت این نوع گردو ها تعریف چندانی ندارد و تفریبا همه افرادی که این محصولات را خریداری کرده اند از کیفیت آن ناراضی هستند.

به همین دلیل ما در فروشگاه اینترنتی مفیدان به هیچ وجه گردوی خارجی برای فروش نداریم.

آن دسته از افرادی که با تفاوت گردوی خارجی با ایرانی را میدانند هرگز سراغ محصول وارداتی نخواهند رفت، پیشنهاد ما به افرادی که این تجربه را ندارند این است که با توجه به قیمت مغز گردو در سال 1401 آن را از فروشگاه های معتبر و دارای نماد تهیه کنند.

گردو و مغز گردو آمریکایی
گردو و مغز گردو آمریکایی

قیمت گردو در سال 1401

برآورد ما این است که اگر چاره ای برای واردات گردو در روزهای آینده اندیشیده نشود احتمال افزایش قیمت وجود دارد و این اتفاق بیش از پیش باعث حذف این محصول مقوی از سفره های هم وطننان عزیزمان خواهد شد.

مصرف این محصول و قرار دادن آن در رژیم غذایی موجب بهره بردن از خواص گردو میشود و دولت نباید اجازه افزایش قیمت بیشتر این محصول را بدهد.

در ادامه جدول قیمت مغز گردو در سال 1401 را برایتان ترسیم خواهیم کرد.

قیمت گردو با پوست127000 تومان
قیمت گردو پوست کاغذی146000 تومان
قیمت مغز گردو ممتاز319000 تومان
قیمت مغز گردو معمولی273000 تومان
قیمت مغز گردو خورشتی236000 تومان

علاوه بر مصرف این محصول در صبحانه، اغلب از آن در تهیه کیک گردویی نیز استفاده میشود. طبیعی است که با کاهش قیمت ان میتوانیم از این محصول به اشکال مختلف استفاده کنیم تا زندگی سالم تری داشته باشیم.

در پاسخ به پرسش گردو از کجا بخرم؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید مغز گردو مرغوب را از شهرهایی که بیشتر به دارا بودن گردو و خشکبار باکیفیت معروفند، انجام دهید.

اما طبیعتا شناخت گردو در این روش خرید نیز در حال حاضر با دشواری‌هایی همراه است. بنابراین می‌توانید با انتخاب فروشگاه‌های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و محصولات مورد نیازتان از جمله خشکبار را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به دست شما می‌رسانند خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی مفیدان به آدرس الکترونیکی www.mofidan.com در شهر مراغه یکی از فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه است که محصولات مختلف را با بالاترین کیفیت و بسته بندی مطلوب و با ارسال پستی در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

آیا قیمت گردو افزایش داشته است؟

بله، قیمت این محصول در سال 1401 افزایش چشمگیری داسته است. یکی از دلایل این اتفاق آفت زدگی و همچنین گرمازدگی محصول در سال گذشته عنوان شده است.

برای خرید گردو از چه طریقی اقدام کنیم؟

میتوانید با وارد شدن به وبسایت مفیدان و با بررسی کردن انواه محصولات موجود درفروشگاه برای خرید اقدام کنید.

آیا تمامی مغز گردو ها سفید هستند؟

نمیتوان گفیت درصد سفیدی مغز گردوها صفر است ولی تعداد بسیار کمی از گردوهایی که در بسته برای مشتری ها ارسال میشود خرابی و پوکی دارد و نزدیک به صفر است.

مسعود خرّمی
دیدگاه کاربران
7 دیدگاه
  • گلنار داودی 9 اسفند 1401 / 10:21 ق.ظ
    0 0

    کشورهای خارجی دارن محصولات بیکیفیتشون رو به ایران میدن وبهترین محصولات ما رو با کمترین هزینه خریداری میکنند .چرا این کارو میکنید کمتر صادر کنید تا کمتر وارد کنیم.چرا این محصولات رو نباید مردم خودمون استفاده کنند.

    • مسعود خرّمی 12 اسفند 1401 / 7:40 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. متاسفانه همینطوره. با مدیریت نادرست، با اینکه گردو در کشور ما بسیار مصرف میشه و مورد نیاز مردم مسات، ولی درصد قابل توجهی از اون صادر میشه و برعکس از طریق وارد کننده ها جنس بد وارد میشه

  • عاطفه میرزایی 29 خرداد 1401 / 12:31 ق.ظ
    0 0

    شما گردوی خارجی که قاطی نمیکنین درسته؟ چون جدیدا هر جا رفتم یا کامل گردو خارجی میفروختن یا توی بهترین حالت قاطی کرده بودن. اگه گردوی ایرانی میدین قیمت مهم نیست من مشتری همیشگی میشم

    • مسعود خرّمی 29 خرداد 1401 / 7:46 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. به هیچ وجه گردوی خارجی داخل محصولات ما پیدا نمیشه و با تضمین ایرانی بودن و مهمتر از اون محلی مراغه بودن محصولات را برای مشتریان عزیز ارسال میکنیم

  • حاتم 16 خرداد 1401 / 10:27 ق.ظ
    0 0

    والا اینطور که معلومه این محصول پر خاصیت هم بخاطر قیمتش کم کم داره از سفره ها حذف میشه.

  • هانیه ملکی 27 فروردین 1401 / 4:45 ب.ظ
    0 0

    قیمت گردو هنوز پایین نیومده؟ من منتظرم کمی ارزونتر بشه تا خرید کنم

    • مسعود خرّمی 27 فروردین 1401 / 5:07 ب.ظ
      0 0

      میتونید از طریق بخش خرید خشکبار، گردو رو به قیمت قبل خرید کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *