پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان و بزرگسالان

پودر جوانه گندم برای چاقی

پودر جوانه گندم از آن دسته محصولات است که به عنوان مکمل میتوان برای افزایش وزن، افزایش انرژی، ماسک صورت و … از خواص آن بهره برد. چاقی صورت، افزایش وزن و چاقی تمام بدن، شفافیت پوست و تقویت مو از جمله مواردی است که با مصرف این محصول به آن دست پیدا خواهید کرد.

در ادامه به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت : پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند؟ پودر جوانه گندم را با چی بخوریم؟ پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان و بزرگسالان تا چه اندازه ای تاثیرگذار است ؟ چگونه میتوان از این محصول بهترین نتیجه را گرفت؟ پودر جوانه گندم چه اثری بر روی چاقی صورت ، عضله سازی و افزایش قوای عمومی بدن انسان دارد؟ چگونه باعث پیشرفت و بهبود رشد کودکان میشود و تاثیر آن در چند روز نمایان میشود؟

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت و بدن

برای افزایش وزن ، باید کالری بیشتری از آنچه که بدنتان میسوزاند مصرف کنید.

شاید پیش خودتان بگویید من زیاد غذا میخورم ولی چاق نمیشوم، ولی اصلا مهم نیست که فکر می کنید زیاد غذا می خورید. اگر میانگین کالری دریافتی شما از میزان سوزاندن کالری شما کمتر باشد ، شما وزن نخواهید گرفت.
برای چاق شدن ، باید مازاد کالری ایجاد کنید.

این مطلب یک راهنمای قطعی برای بالا بردن وزن به طور طبیعی برای کودکان و بزرگسالان لاغر است.

جوانه گندم یکی از بهترین و موثرترین مواد غذایی موجود در بازار است که میتواند تغییرات بسیار موثری در سلامتی و تناسب اندام ما ایجاد کند و برای چاقی بسیار موثر باشد.

در صورت مطالعه در مورد این محصول و خواص جادویی آن پی خواهید برد که پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان و بزرگسالان میتواند یک مکمل غذایی فوق العاده در تمام سنین باشد.

نحوه استفاده پودر جوانه گندم برای چاقی

یکی از اصلی ترین و بهترین ویژگیهای این محصول این است که میتوان این محصول را به اشکال مختلف مصرف کرد.

مصرف پودر جوانه گندم بصورت خالص یا ترکیب کردن این محصول با انواع خوراکی ها و نوشیدنی های دیگر میتواند صورت بگیرد.

اگر از طعم این محصول خوشتان می آید میتوانید آن را بصورت خشک و خالص ببلعید ، اگر مایل باشید میتوانید یک قاشق غذاخوری از این محصول را در یک لیوان آب مخلوط کرده و میل نمایید.

ترکیب با آبمیوه یکی دیکر از روشهای مصرف این محصول شگفت انگیز است. به این صورت که یک قاشق غذاخوری این محصول را با یک لیوان آبمیوه مخلوط کرده و نوش جان کنید.

و اما بهترین و تاثیرگذارترین نوع مصرف این محصول ترکیب کردن آن با ماست و شیر است.

برای مصرف پودر جوانه گندم با ماست کافی است مقدار یک قاضق غذاخوری از این محصول را با یک پیاله ماست ( ترجیحا کم چرب ) مخلوط کرده و 10 دقیقه بعد از غذا میل کنید.

مصرف این محصول با شیر هم دقیقا به شکل آب و آبمیوه میباشد. یعنی یک قاشق غذاخوری سر پر از این محصول با یک لیوان شیر مخلوط شده و استفاده شود.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با خواص و نحوه ی مصرف جوانه گندم برای چاقی ویدئوی زیر را تا انتها تماشا کنید.

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

چاقی صورت در اغلب موارد به تنهایی امکان پذیر نمیباشد، که البته این محصول این مشکل را تا حدودی بر طرف کرده است.

با مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی اولین بخش بدن که تحت تاثیر خواص این محصول قرار میگیرد صورت شماست.

افرادی که رژیم غذایی فاقد گلوتن دارند باید توجه داشته باشند که این محصول نیز مانند آرد چاودار حاوی این ماده میباشد.

ویتامین های موجود در پودر جوانه گندم

از ویتامین های مفید موجود در این محصول ویتامین های گروه B است که از تعدادی ویتامین های مختلف تشکیل شده است.

متداول ترین آنها عبارتند از: نیاسین ، تیامین و فولات. این ویتامین ها برای سوخت و ساز سلولی بسیار مهم هستند و به تبدیل مواد مغذی از کربوهیدرات ها ، لیپیدها و گلوکز به انرژی مصرفی سلول ها کمک می کنند.

تجمع ویتامینهای گروه B یکی از خواص مهم این محصول است.

تیامین همچنین می تواند با اختلالات متابولیکی مانند چاقی مزمن مبارزه کند. سوخت و ساز با عملکرد بالاتر به معنای انرژی طبیعی بیشتر و همچنین تناسب اندام ، قدرت و هوشیاری موفق تر است.

ویتامین های گروه B را می توان در بسیاری از غلات سبوس دار و همچنین در میان خواص پودر جوانه گندم یافت.

wheat germ powder
جوانه گندم قبل از خشک شدن

متابولیسم گندم بعد از جوانه زنی

دانه ی گندم بعد از جوانه زنی به یک بمب ویتامین تبدیل میشود که استفاده ی روزانه و مرتب این محصول بدن انسان را از تمامی داروها بی نیاز میکند.

جوانه گندم حاوی ویتامینهای نایابی از جمله خانواده ی ویتامین B است که باعث میشود با مصرف جوانه گندم در همان روزهای نخست چاقی صورت را تجربه کنید.

پروتئین و کربوهیدرات های ضروری بدن که در جوانه ی گندم وجود دارند میتوانند شما را به بهترین و سالم ترین نحو چاق کنند.

پرسشی که بسیاری از افراد لاغر به دنبال جواب آن میگردند این است که چگونه چاق شویم .

پیشنهاد ما به آن دسته افراد آزمودن پودر جوانه گندم برای چاقی است.

در صورت مصرف این محصول برای چاقی بدلیل طبیعی و سالم بودن این محصولات، افزایش وزنتان بصورت انباشت چربی در شکم و پهلو نخواهد بود.

چاقی با جوانه گندم برای همه از جمله کودکان ، ورزشکاران ، مادران و افراد با سنین بالا مناسب است و تمامی افراد میتوانند از بهترین پودر چاقی برای بزرگسالان استفاده کنند.

مصرف روزانه جوانه گندم برای چاقی برای بیشتر افراد دشوار به نظر میرسد، به این دلیل که جوانه گندم زمان ماندگاری بسیار کمی دارد و در همان روزهای اول باید مصرف شود.

در این مقاله به شما راهی را معرفی میکنیم که برای همیشه مشکل لاغری را فراموش کنید.

برخی اعتقاد دارند که نه تنها جوانه گندم برای چاقی کاربرد دارد بلکه می تواند به تقویت ایمنی بدن کمک کرده و به سلامت قلب و سیستم قلبی عروقی شما کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که غلات سبوس دار می توانند خطر بیماری قلبی را کاهش دهند و به شما در حفظ وزن سالم کمک کنند.

healthline

راه حل :

میتوانید به جای جوانه گندم برای چاقی ، از پودر این محصول برای افزایش وزن استفاده کنید.

این محصول تا 8 ماه ماندگاری دارد وبا مصرف این محصول علاوه بر این که از تمامی خواص جوانه گندم بهره مند میشوید میتوانید پودر جوانه گندم را با روشها و اشکال متنوعی مصرف کنید.

پودر جوانه گندم را میتوان بصورت مخلوط با ماست ، شیر ، آب یا آبمیوه و یا با اضافه کردن به غذا استفاده کرد.

با کلیک بر روی عکس زیر و با وارد شدن به بخش خرید این محصول علاوه بر آشنایی بیشتر با روشهای مصرف این محصول و خواص فوق العاده آن میتوانید برای خرید آسان و راحت اقدام کنید.

بخش دوّم :

پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان
پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان

پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان

برای تاثیر هر چه بهتر این محصول بر روی رشد کودکان ، به سوپ کودکتان جوانه گندم یا پودر جوانه گندم بیفزایید و اینگونه غذای دلبندتان را مقوی کنید. این محصولات سرشار از ویتامین های گروه ب ، ث و ویتامین E می باشند که سبب هضم بهتر غذای کودک خواهند شد.

مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم

جهت مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی ، هر بار مقدار کمی از آن را را (با توجه به سن کودک از 1 قاشق مرباخوری تا 1 قاشق سوپ خوری سر صاف) به سوپ یا هر نوع غذای کودک اضافه کنید. این کار، سبب افزایش انرژی غذای کودک و تامین پروتئین، ویتامین ها و املاح غذای کودک می شود. این کار برای غنی شدن غذای کودکان میشود و بر رشد آنها تاثیر گذار است.

متخصصان تغذیه مکمل ها را برای چاقی و افزایش وزن کودکان توصیه نمیکنند بلکه اعتقاد دارند که اغلب میتوانید با اضافه کردن برخی مواد غذایی از جمله پودر جوانه ، مصرف نوشیدنی های کالری بالا و غذاهای چرب به این هدف کمک کنید ، مانند:

  • شیر خشک
  • مارگارین
  • پودر جوانه گندم
  • عسل
  • آووکادو
  • خامه ترش
  • سس مایونز
  • سس سالاد 

پودر جوانه غلات و حبوبات را می توان در یک شیشه درب دار ریخته و تا چند هفته در یخچال نگهداری کنید.

علت لاغری کودکان

امروزه لاغری و وزن کم کودک به یکی از دغدغه های مهم والدین تبدبل شده است و والدین سعی میکنند با استفاده از غذاهای پر کالری باعث رفع لاغری کودک دلبندشان شوند.

پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان
پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان

در این میان نا آگاهی پدر و مادر و استفاده از کالری های مضرر شاید باعث شود کودک در آینده با چاقی مفرط درگیر شود، حال آنکه میتوان با یک رژیم غذایی اصولی و استفاده از مکمل های مفید و ترکیبی از سبزیجات و لبنیات وزن کودک را افزایش داد.

بیشتر سبزیجات و میوه ها سالم محسوب می شوند. با این حال ، آیا تا به حال فکر کرده اید که کدام یک از آنها واقعاً سالم ترین هستند؟ بسته به میزان مواد مغذی ، چربی ها و ویتامین ها ، بعضی از مواد غذایی از سایرین سالم تر هستند. این لیست چند نمونه غذای سالم امروزی جهان را به شما ارائه می دهد.

با توجه به کتاب ” سالمترین غذاهای دنیا ” ، تحقیقات نشان می دهد که برخی از غذاها می توانند به یک تغییر شدید در زندگی شما منجر شوند. نتایج نشان داد که این غذاها تنها در 4 هفته از مصرف می توانند زندگی شما را انرژی بخشند.

اگر میخواهید در مورد میزان استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی اطلاعات کسب کنید مطلب زیر را مطالعه کنید.

مایلید درمورد مراحل تولید این محصول بیشتر بدانید؟ ویدئوی زیر را تماشا کنید :

مصرف جوانه گندم برای چاقی کودکان

جوانه یا جنین گندم بخشی از هسته گندم است که به تولید مثل گیاه کمک می کند. به طور طبیعی ، حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و نمو و دانه ی گندم است است. جوانه گندم مرکز کوچک و مغذی حاوی مواد مغذی گندم است که تنها حدود 2.5 درصد از وزن هسته را تشکیل می دهد ، اما یک لیست از صفات بسیار مفید را در خود جای داده است.

خواص و فواید مهم جوانه گندم شامل تقویت سیستم ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری های قلبی عروقی و سرطان است. این ماده، دارای خاصیت ضد پیری است و می تواند بر چابکی ذهن ، رشد عضلات ، استقامت و بهبود زخم تأثیر بگذارد. مواد مغذی موجود در سلولهای های جوانه گندم همچنین می توانند به هضم غذا کمک کنند ، از آسیب دیدن شریان ها جلوگیری کنند و در کاهش وزن تاثیرگذار باشند.

بارها و بارها به این نکته اشاره کرده ایم که پودر جوانه گندم و پودر جوانه جو جزو ده غذای برتر سلامتی از نظر سازمان جهانی بهداشت و تغذیه قرار گرفته است، پس به هیچ وجه نباید از خواص جوانه گندم غافل شویم.

استفاده از بهترین مارک پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان میتواند پدر و مادرهای نگران را به خواسته شان برساند، تاثیر مناسب بر رشد و افزایش وزن و خواص بیشمار این محصول باعث شده است که از این محصول به عنوان شگفتی طبیعت نام برده شود.

این محصول بدلیل دارا بودن ویتامینها و املاح معدنی نایاب میتواند به سرعت وزن کودکان را افزایش دهد و این افزایش وزن و چاقی بدلیل ارگانیک بودن به هیچ وجه همراه با عوارض نخواهد بود.

چاقی یکی از ده ها ویژگی این محصول است ، و پیشنهاد ما به شما این است که برای آگاهی از خواص و ارزش غذایی پودر جوانه گندم و آشنایی با نحوه استفاده از این محصول مطالب زیر را مطالعه کنید :


پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند
پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند

قیمت و خرید پودر جوانه گندم

این محصول میتواند کمبود آهن را جبران کند. کمبود آهن میتواند کم خونی و خستگی مفرط را در پی داشته باشد، همچنین کمبود آهن میتواند فرد را دچار علایم سوء تغذیه کند. این نکته میتواند برای چاقی کودکان تاثیر منفی بگذارد.

شاید برایتان سوال باشد که چگونه و از کجا میتوان پودر جوانه گندم با کیفیت و مطمئن خرید کرد؟!

خرید پودر جوانه گندم برای چاقی کودکان یکی از مهمترین برنامه هایی است که توسط فروشگاه اینترنتی مفیدان به اجرا گذاشته شده است.

هم اکنون میتوانید با ورود به بخش فروش این محصول به راحتی و با خیال راحت این محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کنید و از خواص این محصول برای چاقی بهره ببرید.

پودر جوانه گندم اَکین یکی از بهترین و معتبرترین برندهای این محصول میباشد و نزدیک به 5 سال در تولید و بسته بندی این محصول دارای سابقه است.

یک قاشق غذاخوری از این پودر حاوی مواد زیر است :

پروتئین4 گرم
آهن6%
ویتامین20%
اسید فولیک20%
تیامین10%
ارزش غذایی پودر جوانه گندم

همین حالا میتوانید با کلیک بر روی کادر زیر وارد بخش فروش این محصول شوید.

برای رفع لاغری کودکتان باید مواد غذایی مفید و مغذی را در برنامه ی غذایی دلبندتان بگنجانید.

اسفناج برای چاقی کودکان

اسفناج سرشار از کلسیم است که استخوان ها را تقویت می کند. همچنین شامل بخش زیادی از ویتامین های A و C ، فیبر ، اسید فولیک ، مواد مغذی هستند که به شدت در جلوگیری از سرطان روده بزرگ و پستان کمک می کنند. علاوه بر این ، این سبزیجات دارای پروتئین بالایی هستند که در برابر فشار خون و بیماری های قلبی محافظت می کنند.

سیب زمینی آب پز

سیب زمینی ها سرشار از فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. علاوه بر این ، آنها منبع خوبی از ویتامین های B و C هستند که برای مصرف روزانه و جذب مواد مغذی ما ضروری هستند. اخیراً برخی مطالعات نشان داده است که آنتوسیانین ها حتی سلول های چشم را از آسیب محافظت می کنند.

چاقی با مصرف خیار

خیار 90 درصد آب دارد. به لطف مواد مغذی زیاد آن مانند فیبر ، پروتئین ، ویتامین ها ، منیزیم و پتاسیم برای درمان های پوستی نیز مفید است. سطح آنتی اکسیدان های موجود در خیار بیشتر سبزیجات دیگر را پشت سر می گذارد.

گل کلم

این سبزی می تواند به شما برای رفع بی آبی بدن کمک کند ، زیرا برای هر 100 گرم گل کلم ، 92 گرم آن آب است. گل کلم همچنین منبع خوبی از فیبر است. مطالعات نشان می دهد وقتی گل کلم را می جوید ، ماده ای را به نام گلوکوزینولات ها آزاد می کند. این ماده به روند هضم غذا کمک می کند ، آنتی ویروسی ضد التهابی تولید می کند و از سلول ها در برابر آسیب محافظت می کند تا از شیوع سرطان جلوگیری کند.

موز

پزشکان همیشه خوردن موز را به طور مکرر توصیه می کنند. موز عضلات بدن را از گرفتگی در امان نگه میدارد و سطح انرژی بدن را افزایش میدهد. این میوه همچنین سرشار از فیبر است که با بسیاری از فواید سلامتی از جمله بهبود هضم غذا ارتباط دارد. موز می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل نیز کمک کند. توجه داشته باشید که نباید بیشتر از دو عدد موز در طول روز میل کنید.

نقش کاهو در افزایش وزن

کاهو یکی از با ارزش ترین محصولات غذایی است. علاوه بر خوشمزه و طبیعی بودن ، می تواند شگفتی هایی برای بدن ، مو و پوست نیز به همراه داشته باشید. کاهو “پادشاه” است که به میزان بالایی آنتی اکسیدان و ویتامین دارد. این ویژگیها در مبارزه با دیابت و سرطان تاثیرگذار شناخته می شوند ، در عین حال، کاهو به شما در حفظ سلامت بدن کمک می کند.

پودر جوانه گندم را با چی بخوریم
پودر جوانه گندم را با چی بخوریم

ما برای چاقی کودکان دلبندتان ، پودر جوانه گندم اَکین را به شما پیشنهاد میدهیم. تولیدی مذکور سابقه ی زیادی در تولید پودر جوانه های خوراکی ( گندم ، جو ، عدس و ماش ) دارد و شما عزیزان با خیال راحت میتوانید این محصول را خریداری کنید.

پودر جوانه گندم برای چاقی کاربرد دارد یا لاغری؟

ما به عنوان تولید کننده این محصول توصیه میکنیم از این محصول برای چاقی و افزایش وزن استفاده شود چون تاثیر آن در این زمینه به مراتب بیشتر از تاثیر این محصول بر روی لاغری و کاهش وزن است.

با پودر جوانه گندم تا چند کیلو میتوان چاق شد؟

هرگز نمیتوان بطور قطع در مورد میزان افزایش وزن در یک بازه ی زمانی مشخص اظهار نظر کرد ولی نتیجه ای که با مصرف کردن مرتب و با برنامه ی پودر جوانه ی گندم نصیب شما خواهد میتواند رضایت شما را فراهم کند.
پودر جوانه ی گندم هم خاصیت چاقی دارد و هم میتواند با نحوه ی مصرف متفاوت موجب کاهش وزن مصرف کننده شود.
اگر بعد از هر وعده ی غذایی یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با یک پیاله ماست ترکیب کرده و میل کنید برای چاقی مفید خواهد بود و اگر همین عمل را قبل از وعده های غذایی انجام دهید موجب لاغری شما میشود.

جوانه گندم خانگی ، بله یا خیر ؟!

جوانه ها طی مراحل رشد بدلیل وجود رطوبت بسیار زیاد و همچنین دمای مناسب ، برای رشد قارچهای خطرناک و مسموم کننده شرایط بسیار مناسبی دارند.
به همین دلیل توصیه میشود این محصولات بصورت بسته بندی های دارای مجوز بهداشت خریداری شود.

تاثیر جوانه گندم بر رشد کودکان چگونه است؟

همه ی ما چیزهایی در مورد ضرورت مصرف نانهای سبوسدار شنیده ایم اما تا چه میزان از دلایل این توصیه ها اطلاع دارید؟
گندم کامل یک اکسیر فوق العاده قوی برای مستحکم کردن عوامل دفاعی بدن انسان است از این رو مصرف جوانه گندم برای تامین املاح و مواد معدنی ، پروتئین و ویتامینهای ضروری بدن یک راه حل بسیار آسان است.
جوانه گندم وپودر جوانه گندم میتواند ضریب هوشی کودکان در حال رشد را افزایش دهد ، و باعث بالا رفتن عملکرد دفاعی بدن فرزندان دلبند شما میشود و اینگونه بر رشد کودکان تاثیر مستقیم میگذارد.

تفاوت قیمت پودر جوانه گندم برای چاقی برای چیست؟

در بازار ایران قیمتهای متفاوتی برای این محصول ارائه شده است.
از بسته های 200 گرمی با قیمت 8000 تومان الی 11000 تومان و بسته های 400 گرمی با قیمتهای متفاوت.
فروشگاه اینترنتی مفیدان با همکاری تولیدی اَکین این محصول را با بهترین و رقابتی ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار داده است.
در تولیدی اَکین ( به معنای کشت شده ) از بهترین بذرهای دامنه های سهند برای تولید این محصولات استفاده میشود و همین موضوع باعث میشود والدین با خیال راحت بتوانند از این محصول برای چاقی کودکان بهره ببرند.

جوانه گندم برای چاقی تا چه میزان تاثیرگذار است؟

قبل از اقدام برای خرید پودر جوانه گندم برای چاقی باید یک مارک مطمئن و قابل اعتماد در صنعت تولید این محصول پیدا کنید.
یک محصول با کیفیت باید چند فاکتور مهم را یکجا داشته باشد :
باید از بذر مرغوب استفاده شود ، رطوبت و دمای محفظه ی رشد جوانه ها کنترل شود ، مهمتر از همه باید جوانه ها در مراحل رشد باید ضد عفونی شوند تا فضای بین آنها به محل رشد قارچهای خطرناک تبدیل نشود و در نهایت از لحاظ قیمت باید منصفانه ارائه شود.

کلیدواژه : چاقی صورتمکمل ها
مسعود خرّمی
دیدگاه کاربران
29 دیدگاه
  • زینب 17 شهریور 1401 / 6:39 ب.ظ
    0 0

    ببخشید من میخوام نهایتا 4 کیلو چاق بشم. از پودر جوانه گندم چجوری و چقدر باید استفاده کنم که بتونم به هدفم برسم. از این پودرای شیمیایی توی بازار نمیخوام استفاده کنم لطفا جواب بدین

    • مسعود خرّمی 18 شهریور 1401 / 2:09 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. اگر مرتب روزی سه مرتبه و بعد از وعده های غذایی این محصول رو با ماست یا آب میل کنید حتما به هدفتون میرسید. یک قاشق غذاخوری و یک پیاله ماست معجزه میکنه

  • مهدی 13 مرداد 1401 / 8:23 ب.ظ
    0 0

    خواص پودر جوانه گندم بیشتر برای چاقی و افزایش وزن تاثیر داره؟ چون من شنیده بودن قبل از غذا لاغر میکنه و بعد از غذا چاق میکنه، درسته؟ من برای بدنسازی میخوام استفاده کنم واسه حجم جواب میده؟

    • مسعود خرّمی 14 مرداد 1401 / 1:14 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. برای لاغری هم میتوان استفاده کرد ولی همراه با ورزش و رژيیم غذایی اصولی. اصلی ترین ویژگی پودر جوانه گندم برای چاقی ست و میتونید برای افزایش وزن و حجم در ورزش بدنسازی از این محصول بهره ببرید

  • رضا باقری 10 مرداد 1401 / 11:04 ق.ظ
    0 0

    من بلد نیستم اینترنتی خرید کنم میشه راهنماییم کنید چجوری باید پودر جوانه گندم سفارش بدم
    میشه پول رو دم در پرداخت کنم یا شماره کارت بدین من واستون کارت به کارت کنم.
    من واسه چاقی صورت میخوام، چقدر باید استفاده کنم

    • مسعود خرّمی 10 مرداد 1401 / 8:33 ب.ظ
      0 0

      سلام و عرض ادب. لینک های خرید رو داخل مقاله با کادر سبز رنگ مشخص کردیم، با کلیک روی کادر وارد بخش خرید میشین. اگر نمیتونین آنلاین خرید انجام بدین میتونید با واتساپ پشتیبانی در ارتباط باشین تا سفارشتون رو ثبت کنن

  • ثریا 29 خرداد 1401 / 12:24 ق.ظ
    0 0

    مقاله مفید و کاملی بود. فقط به بچه ای که هنوز 7 ماهشه میتونم از این محصول بدم یا نه هنوز زوده؟

    • مسعود خرّمی 29 خرداد 1401 / 7:45 ب.ظ
      0 0

      ممنون از لطفتون. برای کودکان زیر دو سال بصورت خام به هیچ وجه توصیه نمیشه

  • ابراهیم تقی پور 23 خرداد 1401 / 12:44 ق.ظ
    0 0

    من برای کودک هفت ماه خودم میتونم از محصول شما توی غذاش بریزم تا وزنش افزایش پیدا کنه. خیلی لاغره. یا راه دیگه ای سراغ ندارین؟

    • مسعود خرّمی 23 خرداد 1401 / 8:32 ب.ظ
      0 0

      برای کودکان زیر 2 سال اگه میخواین استفاده کنین به هیچ وجه نباید خام مصرف بشه. با غذا بپزین و استفاده کنین

  • فاطمه 16 خرداد 1401 / 10:42 ق.ظ
    0 0

    من دو بسته یک کیلویی میخوام، هر کدام برای چند روز کافیه؟

    • مسعود خرّمی 16 خرداد 1401 / 11:34 ق.ظ
      0 0

      اگه مرتب استفاده کنین هر یک کیلو تقریبا برای 3 هفته کافیه

  • قاسم بهرمند 27 فروردین 1401 / 4:42 ب.ظ
    0 0

    برای مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی چه مدت باید استفاده بشه؟

    • مسعود خرّمی 27 فروردین 1401 / 5:08 ب.ظ
      0 0

      حداقل باید 20 روز مصرف بشه تا بهترین تاثیر رو داشته باشه

  • رها 9 خرداد 1400 / 1:42 ب.ظ
    0 0

    با سلام سپاس بابت مطالب ارزنده و کامل شما
    فقط خواستم بدونم مشکلات معده ایجاد نمیکنه احیانا و آیا در افزایش اشها مؤتر هس یانه.. چون من اشتعا ندارم

    • مسعود خرّمی 9 خرداد 1400 / 3:19 ب.ظ
      0 0

      اگه نسبت به گلوتن حساسیت نداشته باشید هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه. اشتها رو افزایش نمیده ولی بخاطر ویتامینها و اجزایی که داره به عنوان یک مکمل باعث افزایش وزن میشه

  • هادی 4 اردیبهشت 1400 / 7:18 ب.ظ
    8 1

    سلام. این مقاله که در مورد جوانه گندم برای چاقی نوشتین مفید و تکمیل بود. فقط سوالم اینه که چقدر زمان باید از پودر جوانه گندم استفاده کنیم تا تاثیر بذاره و چاق بشیم؟

    • مسعود خرّمی 4 اردیبهشت 1400 / 7:23 ب.ظ
      1 0

      سلام.
      ممنون که نظر خودتون رو ثبت کردین. اگر درست و مرتب استفاده بشه نهایتا یک ماه بعد تاثیر خودش رو میزاره و افزایش وزنتون مشخص میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *